„Deputatul Rădulescu a luat-o cu mintea pe arătură, DNA îl ţine în vizor”

Alegerile locale bat la uşă şi deputatul Romeo Rădulescu, fost primar al Râmnicului, şi-a înteţit atacul la adresa actualului primar Gigi Matei pe care-l acuză de administrarea proastă a oraşului şi cheltuirea nejustificată a banului public. În replică, actualul interimar al Râmnicului îl sfătuieşte să consulte specialiştii înainte de a arunca tot felul de acuzaţii false în piaţa publică, deoarece toate proiectele din Râmnic au întârzieri mari din cauza greşelilor de proiectare avizate de el, nu din vina Executivului sau a constructorilor. Bugetul local a fost obligat să suporte  o corecţie de 70 miliarde de lei din cauza fostului edil. Proiectele pasajului Tudor Vladimirescu şi Lahovari fac deja obiectul unei anchete a DNA.
Disperare mare în ograda independenţilor. Deputatul Romeo Rădulescu afirma într-o emisiune TV  că Executivul Primăriei a  cheltuit 1,8 milioane de euro pe exproprieri doar pentru construirea unor bretele inutile la pasajul suprateran Tudor Vladimirescu, bretele ce puteau fi făcute pe podul vechi.
„În 2013 şi 2014, Primăria Râmnicului a plătit aproape 1,8 milioane de euro pentru exproprieri, cumpărând terenuri din zonă. Proiectul nu s-a mai făcut, cred că nici nu i-a interesat să facă ceva. Ar mai trebui încă 1,8 milioane ca să plătească la toată lumea pentru a se face bretelele. Eu am spus încă din 2012 că nu trebuie făcute bretele pe podul nou, ci pe podul vechi. Cu banii pe care i-am dat pe exproprieri făceam de două ori bretelele. Se făceau două pe podul vechi, urcare şi coborâre, prin faţa Maternităţii. Era o variantă în care nu se plătea un leu pentru despăgubiri. Uită să spună – când apar la televizor şi se bat cu cărămida în piept ce cinstiţi sunt ei şi cum fac lucrurile în oraş – că nu s-a terminat nimic.”, spunea Romeo Rădulescu.
Fostul primar a amintit doar în treacăt faptul că toate proiectele lăsate de el şi demarate de actualul primar au avut vicii de proiectare, că 90% din întârzierile înregistrate la lucrările semnalate îi aparţin, pentru că au fost înregistrate din cauza  greşelilor de proiectare …şi că ştia acest lucru.

Proiecte SF… în pauzele parlamentare

Primarul Gigi Matei a precizat săptămâna trecută că deputatul Romeo Rădulescu  face acuzaţii la adresa sa şi  a actualului Executiv ca  să se bage în seamă, că proiectele lui au fost atât de prost făcute încât a fost nevoit să facă corecţii după corecţii pentru continuarea lucrărilor, valoarea acestora ajunge la 70 miliarde lei. 60 de miliarde la pasajul de pe calea ferată, 10 miliarde la Lahovari.
Interimarul social democrat a precizat că lucrările întârzie din cauza indolenţei deputatului, nu din vina actualului Executiv şi că banii pentru exproprieri au fost daţi de fostul primar Emilian Frâncu, nu de el. Cât despre construirea bretelelor la podul vechi, Matei a declarat că Rădulescu nu are nici cele mai elementare cunoştinţe şi informaţii, deşi a condus  Primăria timp de doi şi ceva.
„Domnul Rădulescu se tot dă cel mai cinstit şi curat primar al Râmnicului, a fost atât de corect încât DNA a plecat cu dubiţa plină cu actele semnate de el. Domnul deputat este vinovat de multe dintre aceste întârzieri, deoarece proiectele au fost aprobate fără să aibă documentaţiile complete, cea de la pasajul de pe calea ferată a fost făcută în 8 zile. Se ştie acest lucru. Din cauza lui avem o corecţie bugetară de 60 miliarde de lei la acest proiect şi 10 miliarde la Lahovari, unde a schimbat clauzele după demararea lucrărilor. Toate sunt cercetate de DNA. Asta că tot vorbeşte de cinste. Îl mai informez pe domnul Rădulescu, pentru că văd că nu ştie, că despăgubirile nu sunt făcute în perioada mea, ci pe vremea lui Emilian Frîncu. Spune că bretelele sunt inutile şi a venit cu un proiect SF în care trebuia să le facem la podul vechi, în dreptul Maternităţii. Se urca pe o scară, ca într-o clopotniţă…Nu ştiu cum… Proiectul domnului Rădulescu nu ar fi primit niciodată avizul de la proiectantul podului, şi nici de la celelalte instituţii. Este o placă pe care o pune mereu. Era mult mai bine să consulte arhitecţii şi  specialiştii în domeniu înainte de a o lua pe arătură”, a precizat Matei.
Dacă mai câştiga un mandat, Romeo Rădulescu dota ETA cu încă 20 de rable ,,noi”, vândute de RATB ca fier vechi.
Războiul Rădulescu – Matei, faza pe autobuze. Fostul primar al Râmnicului, deputatul Romeo Rădulescu a sărit la gâtul actualului executiv al Râmnicului şi din cauza deciziei de înnoire a parcului auto al ETA cu autobuze noi, nu cu  autobuze second hand, cum a procedat Executivul pedelist în 2010.
Pe scurt, Rădulescu consideră că râmnicenii nu au faţă de autobuze noi, atâta timp cât cererea în piaţă este mică. Interimarul Gigi Matei susţine că râmnicenii merită autobuze noi, moderne, nu jafuri luate de la olandezi la un preţ destul de mare.
„Am văzut că domnul deputat Romeo Rădulescu este foarte supărat că ETA a achiziţionat autobuze noi, nu jafuri second hand luate din Olanda, cum a făcut domnia sa în mandatul din 2010, autobuze care au fost cu greu înregistrate din cauza kilometrajului depăşit cu mult faţă de standardele acceptate. În al doilea rând, achiziţia a fost făcută de ETA, nu de Executivul Primăriei. Dar dacă nu are ce să spună…” Actualul Executiv a mers pe ideea că decât să iei 20 de autobuze, rable, cu câte 1.000.000 km parcurşi, mai bine cumperi 4 noi, un proiect respins de fostul primar.

Rable ,,noi” pentru transportul în comun din Râmnic

Afirmaţia a venit ca urmare a acuzaţiilor aduse de fostul edil la adresa actualului Executiv cu privire la necesitatea achiziţionării de autobuze noi într-un oraş în care cererea este foarte mică. Dacă mai câştiga un mandat, Rădulescu ar fi dotat ETA cu încă 20 de rable „noi”, vândute de RATB ca fier vechi.
„În acest moment, până nu creşte gradul de utilizare al transportului în comun nu este fezabil să cumperi autobuze noi. Un autobuz nou costă în jur de 200.000 de euro, 20 de autobuze în cât timp ar putea plăti? În momentul în care eu am plecat din Primărie, transportul în comun era undeva la 23% din populaţie. Până nu ajunge la cel puţin 50%, nu ai cum să rambursezi, pentru că nimeni nu-ţi finanţează ceva ce nu este fezabil.(…) Eu, personal, am fost la Bucureşti, la RATB, preţul unui autobuz era în jur de 3700 de euro, cam cât este valoarea lui de fier vechi. Sunt nişte autobuze DAF, fabricate în anul 1995, care au între 700.000 şi 1.000.000 de kilometri. Preţul este foarte bun şi sunt înmatriculate. Am prins bani în bugetul local şi am dat pentru ce trebuia atunci: anvelope, ceva piese de schimb, acumulatori, pentru ca maşinile să vină la Vâlcea pe roţi, cu toate formele făcute în regulă.”, a afirmat  Romeo Rădulescu.

Un comentariu la „„Deputatul Rădulescu a luat-o cu mintea pe arătură, DNA îl ţine în vizor”

  • 21 ianuarie 2016 la 12:36
    Permalink

    Ofertă de muncă! Selectăm colaboratori în vederea desfășurării unei activități la domiciliu. Dacă deții cunoștințe minime de navigare pe internet și ușurință de lucru cu fișiere pdf și word, alătură-te echipei noastre. Pentru mai multe detalii trimite un mesaj cu textul INFO la adresa de email: nicufarcas@gmail.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *